2014. május 10., szombat

4. rész

Ahogy Harry és Niall kiment, hangosan csapódott az ajtó. Csoda, hogy nem tört ki. Nemsokkal később Zayn is kirongyolt a szobából, miközben a haját igazgatta.

- Hozok rá valamit - mondta Louis, miközben a nyakamra mutatott.
Liam csendesen biccentett, majd miután kiment a szobából felém fordult. Az eddigi viselkedése alapján ő volt a legszimpatikusabb, már ha lehet arra ilyet mondani aki elrabolt. Na mindegy.
- Vedd le a ruhádat! - utasított, de a hangjában valamiféle törődés csengett. 
- Minek?
- Második szabály - mondta kimért hangon - Ha kérek valamit azt azonnal megcsinálod.
Miközben patakban folytak le a könnyek a szememből, leráncigáltam magamról a ruhát, így ma már másodszor álltam egy ismeretlen férfi előtt majdnem meztelenül.
Egyesével vette szemügyre az összes foltot a nyakamon, majd felemelte a kezeimet és azokat is megvizsgálta.
- Van még egyéb, öhm.. más... helyeken..  is ? - kérdezte félrenézve.
- Nincs.
Ahogy kiejtettem azt a szót, Louis lépett be az ajtón, majd azt belökte maga után. A kezében egy aktatáska volt.
- Ülj feküdj a kanapéra - mondta hidegen. Ő is egy volt azok közül, akik a frászt hozzák rám, szóval tettem amit kért.
A táskát az asztalra rakta, és felnyitotta. A nyakamat nyújtogatva próbáltam meglesni, hogy mi van benne, de Liam teljesen eltakarta a kilátást.
Valami tubusos krémmel a kezükben mentek az ágy karfájához, így már láttam a táskát. Csak egy baj volt: hogy zárva volt.
A fiúk a kezükbe nyomtak egy keveset a krémből vagy a bánat tudja miből, aztán Louis a nyakamat, Liam pedig a lábamat kezdte el bekenni.
-  Ez mi? - kérdeztem félénken.
- Vízálló alapozó - válaszolta Louis - Gondolom tudod mire való.
Hát persze, hogy tudtam. A velem egykorú lányok, de még a fiatalabbak is literszámra kenik az arcukra. Aztán pedig még pár kiló sminkkel torzítják el a szemüket. Bár lehet, hogy ez csak nekem furcsa, mivel az édesanyám, se senki más soha nem vett se nekem, se a nővéremnek ilyet. Nem mintha rászorulnék.
- Miért vízálló? - kérdeztem.
De nem válaszoltak, csak szorgosan mázolták a lábamat.
- Miért vízálló?! - kérdeztem hangosabban
- Nem beszélsz így velünk, me... - mondta Louis, de hirtelen abbahagyta a dorgálást.

- Egy napot kellett volna kibírnod! - hallottuk meg Harry ordítását, a másik szobából. Tényleg hangos volt. Tényleg dühös. - Hogy a halálba vigyem így a Beatles elé?! Úgy viselkedik, mint valami idióta, akit most hoztunk ki a diliházból - ordított tovább - csak mert te éjjel-nappal kanos vagy!
- Te kérted, hogy tegyem helyre. - szólalt meg Niall.
- De nem úgy értettem, hogy dugd meg! - üvöltött. - Megfenyegethetted volna, bármit csinálhattál vele, csak ezt az egyet nem !

Közben az is leesett, hogy rólam van szó. Hogy én viselkedek úgy, mint egy idióta. Nem mondtak még rám ilyet. Borzalmasan fájt, és ahogy eleredtek a könnyeim, komolyan úgy éreztem magam, mint akit most hoztak ki a diliházból.
Ahogy végeztek a krémezéssel az elrabolóim , egyből ki rongyoltak a szobából, de közben még az egyik odaszólt, hogy öltözzek fel.
Szóval, most újra egyedül vagyok a szobámban, zokogok, és közben öltözködök.
- Be tudnátok végre fejezni? - hallottam meg Liam hangját abból a szobából, ahol az imént a göndörke és a szőke veszekedett. - Mindent hallott. Mindent - ordított . - Ezzel fogjátok elérni, hogy idióta lesz belőle.
Ezután már csak egy borzalmasan hangos ajtócsapódást hallottam. Na meg azt, hogy valami eszméletlen hangosan csattan a földön. Annyira, hogy az egész testem beleremegett.
Egyből az ajtóhoz rohantam, és a kulcslyukon próbáltam kinézni. A kezemmel a kilincset fogtam, hogy megtámasszam magam. Elég nehéz volt guggolni a magassarkúban, így egy rossz pillanatomban kissé meginogtam, és a kilincs is lenyomódott.  Az ajtó pedig kinyílt. Úgy látszik elfelejtették bezárni. Átsuhant egy gondolat a fejemben, hogy mit csinálnának velem akkor, ha megtudnák, hogy elszöktem. De nem érdekelt.
Ledobtam magamról a cipőt, és eszeveszett tempóban rohantam fel a lépcsőn. Nem érdekelt, hogy
mindenem fáj, hogy lehet elszakad a ruha. Futottam amerre láttam.
Úgy látszik jól csináltam, mert egészen a bejárati kapuig eljutottam. Csak az volt a gond, hogy mikor ki akartam nyitni, akkor kívülről valaki megelőzött. Viszont ő az ajtót nem húzta, hanem tolta.
Egyenesen a fejemre. Hangosan csattant a fa az arcomon, kibillentve egyensúlyomból. Így a fejem hátsó része a márvány kövön koppant, ezek összessége pedig elég volt ahhoz, hogy teljesen elveszítsem az eszméletem. 



- Sajnálom haver, nem tudtam, hogy az ajtó mögött van... - hallottam meg egy ismeretlen hangot. Kissé öreg lehetett az illető, de nem nyitottam ki a szemem, hogy megnézzem.
- Mindegy, ilyen állapotban már úgy sem kell nekünk. - válaszolt Harry, ha jól hallottam.
- Mit csináltok vele? - csendült fel megint az idős férfi hangja.
- Semmit. Ahogy most kinéz nem is kell. Pár nap és meghal. - szólt közbe valaki más. Zayn volt azt hiszem.
Próbáltam magam türtőztetni, hogy ne törjek ki zokogásban abban a pillanatban, hogy azt mondta megfogok halni. De nem sikerült. És ha már ezzel lebuktattam magam, vettem a fáradságot, hogy felemeljem a kezemet, és letöröljem a könnyeimet. Bár semmi értelme nem volt, mert újak jöttek a helyére. Lassan kinyitottam a szemem, és megláttam, hogy egy társalgóban vagyok, és a kanapén fekszek. A szobában a One Direction, és még egy társaság ül, de ők meglehetősen öregebbek.
- Mért nem öltök meg most? Megkönnyítenétek a dolgotokat, nem igaz? - kérdeztem üvöltve, a könnyeimmel küszködve.
Zayn nem húzta az időt, elővette a zsebéből a pisztolyát, majd a halántékomra szorította.
- A helyedben nem tenném - szólt az egyik öreg fickó.- Ha megölöd te is ugyanarra a sorsra jutsz.
- Mégis miért? - idegeskedett Zayn - Talán megölsz John?
- Nem, én nem. De ő biztosan azt fogja tenni - mutatott Niallre.
- Ez az a dolog, amiért mi jöttünk, nem pedig ti - mondta a társa, akinek a dzsekiére a Paul név volt varrva.
- Ringo vidd Liz-t az edzőterembe. - szólt gyorsan közbe Harry.
A  szemüveges, szakállas férfi, Ringo, megfogott a lábamnál, és a hátamnál, és az ölében cipelve indult ki velem a szobából, de útközben a göndörke még megállított minket.
- A szabályok ugyanúgy érvényesek, és ha megtudom, hogy tiszteletlenül viselkedtél, akkor ő fogja megtanítani neked, hogy hogyan kell viselkedni - suttogta a fülembe - és az ezerszer rosszabb, mint mi.
Ezután Ringo kivitt az ajtón, majd az edzőterembe cipelt.
- Ringo Starr vagyok - nyújtotta a kezét.
- Lizzie Miller - suttogtam.
- Mond csak Lizzie, voltál már edzőteremben? - érdeklődött, miközben a feje tetejére tolta a szemüvegét.
- Nem.
- Sebaj. Állj fel, és gyúrunk egy kicsit.
Nem kérdezett, úgyhogy nem válaszoltam, csak felálltam. Kezét a derekamra tette és így vezetett a súlyzókhoz.
- Elsőre elég lesz egy 10 kilós - mondta, majd a kezembe nyomta a sportszert.
Nagyon nehéz volt, minden erőmmel azon voltam, hogy ne ejtsem el.
- Ha száz emelést rendesen megtudsz csinálni, akkor jutalmul mehetsz a futópadra.
Milyen kedves. Jutalmul mehetek futni..
Bólintottam, majd próbáltam felemelni a súlyt. Édesapám sokszor nézet súlyemelést, lökést vagy egyéb hasonló sportokat, szóval elméletben hibátlanul tudtam, hogy hogyan kell felemelni a rudat, viszont élőben ez nem ment olyan egyszerűen.
- Fel... Le... - mondta Ringo.
Néha még a könnyem is kicsordult annyira erőlködtem, a folyamatos nyögések az emelésnél, pedig már fel sem tűntek.
Remegve toltam fel a súlyt, és ugyanígy engedtem le.
- Tudod jól hallani ahogy nyögsz, és még jobb lenne, ha nem egy súly miatt, hanem miattam tennéd, de most már befejezted. - szólt hozzám perverz mosollyal.
Undorító.


 Itt is van a negyedik rész! Remélem elnyeri a tetszéseteket. Ha igen, akkor iratkozzatok fel, írjatok vélemény!
 U.i.: Szeretném megköszönni, hogy ennyien feliratkoztatok. Mikor tegnap megláttam a sok látogatót, és követőt, komolyan sokkos állapotban voltam. :')

By.: 1DGirl

7 megjegyzés:

  1. uristen ez k***va jó lett *,* kövit
    MOST! :D

    VálaszTörlés
  2. ez csodás lett assdfdkj most azonnal akarom a kövi részt !! :D

    VálaszTörlés
  3. Ez-ez kibaszott jó! :D ♥ hozd a kövit! ^^

    VálaszTörlés
  4. Fél óráig nem lehet letörölni a vigyort a képemről, annyira jó érzés, hogy ilyeneket írtok :D Ma még megpróbálok felrakni egy részt

    VálaszTörlés
  5. Jujciii! ^.^ ez nagypn de nagyon jo! :) tegyel fel meg egyet! *.*

    VálaszTörlés